HOE HET WERKT
Bekijk hier de werkwijze van VPM, hoe wij het Inbound Acquisitiesysteem inzetten voor een continue stroom van koopklare afspraken om groei te bevorderen.
'Uitstekend' beoordeeld op Trustpilot ★
FASE EEN
Een van de belangrijkste stappen van het proces is om de ideale markt én klant te identificeren. Denk aan een type persona bij wie jij graag werkzaamheden uitvoert, voor het juiste bedrag en binnen jouw werkgebied. Door de markt concreet voor ogen te hebben, kan er ingeschat worden van welke omvang deze is en hoe we deze kunnen bereiken. Wat heeft acquisitie voor zin als je niet weet op wie je moet richten?
FASE TWEE
Eenmaal de markt in ogen, is het tijd om de competitie in kaart te brengen. Waar behoren zij in het speelveld, en hoe verhoudt jouw bedrijf zich tot de concurrentie? Hier kijken we ook naar jouw USP's (Unique Selling Proposition) - simpelweg wat jou onderscheidt ten opzichte van andere aanbieders. Vanuit dit perspectief plaatsen we jouw aanbod in de relevante markt, voor de relevante (potentiële) klanten.
FASE TWEE
Eenmaal de markt in ogen, is het tijd om de competitie in kaart te brengen. Waar behoren zij in het speelveld, en hoe verhoudt jouw bedrijf zich tot de concurrentie? Hier kijken we ook naar jouw USP's (Unique Selling Proposition) - simpelweg wat jou onderscheidt ten opzichte van andere aanbieders. Vanuit dit perspectief plaatsen we jouw aanbod in de relevante markt, voor de relevante (potentiële) klanten.
FASE DRIE
Zodra alles in kaart gebracht is, wordt het acquisitiesysteem uitgebouwd om jouw bouwbedrijf heen. Denk hierbij aan webapplicaties, verkoopkanalen en infrastructuur voor leadgeneratie en data. Alles wat 'onder de motorkap' gebeurt eigenlijk, wat wij uiteraard van A-Z voor onze rekening nemen. Om dit zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken voor jou, is het mogelijk om een mobiele app te koppelen om voortgang bij te houden van prestaties en om zelf kanalen te beheren (indien gewenst).
FASE VIER
Alle operationele systemen en kanalen staan klaar: wat nu? Vanuit hier bouwen we jouw merk als bouwbedrijf op, door te centraliseren wat jou als onderneming uniek maakt. Denk aan werkwijze, kernwaarden of de mensen achter het succes. Dit staat in lijn met het systeem en de markt die bediend wordt, waar we door middel van content op o.a. social mediaplatformen jouw expertise presenteren aan de wereld.
FASE VIER
Alle operationele systemen en kanalen staan klaar: wat nu? Vanuit hier bouwen we jouw merk als bouwbedrijf op, door te centraliseren wat jou als onderneming uniek maakt. Denk aan werkwijze, kernwaarden of de mensen achter het succes. Dit staat in lijn met het systeem en de markt die bediend wordt, waar we door middel van content op o.a. social mediaplatformen jouw expertise presenteren aan de wereld.
FASE VIJF
Voor iedere ondernemer is het van groot belang dat iedere potentiële klant die met jou in contact komt door hetzelfde proces gaat. Denk aan het opvolgen van berichten, inplannen van bezichtigingen en/of afspraken op locatie, het kwalificeren van projecten, het opstellen van offertes etc. Deze processen dienen geoptimaliseerd te worden voor de hoogste snelheid, efficiëntie en conversie.
FASE ZES
Ons einddoel is om met jouw bedrijf in fase zes te belanden - het stimuleren van operationele en strategische groei. Eenmaal in deze fase van het traject beland, staan alle systemen, kanalen en processen klaar om het maximale uit jouw bouwbedrijf te halen. Hier komen andere vraagstukken bij kijken, zoals het werven van meer 'handjes' om het werk uit te voeren, of nieuwe divisies op te zetten om meer markten te bestrijken. Ook bij deze fase van je bedrijf staan we je bij, om deze groei te bevorderen.
FASE ZES
Ons einddoel is om met jouw bedrijf in fase zes te belanden - het stimuleren van operationele en strategische groei. Eenmaal in deze fase van het traject beland, staan alle systemen, kanalen en processen klaar om het maximale uit jouw bouwbedrijf te halen. Hier komen andere vraagstukken bij kijken, zoals het werven van meer 'handjes' om het werk uit te voeren, of nieuwe divisies op te zetten om meer markten te bestrijken. Ook bij deze fase van je bedrijf staan we je bij, om deze groei te bevorderen.
OP ZOEK NAAR ANTWOORDEN?
De samenwerking als Groeipartners werkt op z'n best als beide partijen elkaar versterken - waar wij dan ook voor gaan. VPM verzorgt het volledige traject op commercieel gebied, denk aan de acquisitie van nieuwe projecten, het opvolgen van aanvragen, automatiseren van het salesproces en het positioneren van jouw bedrijf als leider binnen jouw ideale markt. Hier tegenover verwachten we een uitstekende uitvoering van de projecten, zodat we deze resultaten kunnen gebruiken om het merk verder te vestigen.
Het Inbound Acquisitiesysteem is het 'product' van VPM, dat jouw bouwbedrijf voorziet van alle handvaten om te groeien tot marktleider binnen jouw gewenste regio. Het systeem zelf is zeer uitgebreid, denk aan componenten als meerdere webapplicaties, salesfunnels, automatiseringen en advertentiekanalen. Om het volledige en concrete aanbod te zien, raden we aan om je direct aan te melden - dan spreken we je snel.
Als VPM zijn wij exclusief werkzaam binnen de bouwsector. Wij werken dan ook alleen samen met bedrijven uit deze sector, denk aan aannemingsbedrijven, schildersbedrijven, stukadoorsbedrijven, dakdekkersbedrijven, hoveniersbedrijven en vloerenbedrijven.
Jazeker. In tegenstelling tot andere bureaus of platformen, werken wij op exclusieve basis samen met onze partners. Dit houdt in dat we enkel met één type bedrijf per regio werken. Hierdoor ben je verzekerd van een exclusieve samenwerking, waarin we niet met een concurrent tegen jou werken en je het maximale resultaat ontvangt. Toekomstige aanmeldingen die we ontvangen met een overlap in markt, wijzen we dan ook af.
Klaar om te Groeien met Jouw Bouwbedrijf?
Bedrijfsinformatie
VPM
Van Pinxteren Marketing
Digitale Groeipartner
KVK: 83316566
Schijndel, NB
Schijndel, Noord-Brabant
Klaar om te Groeien met Jouw Bouwbedrijf?
Bedrijfsinformatie
VPM
Digitale Groeipartner
KVK: 83316566
Schijndel, NB