OVER ONS

Ons Verhaal

Lees hier het verhaal van Van Pinxteren Marketing (VPM), wie wij zijn en wat wij doen.

'Uitstekend' beoordeeld op Trustpilot

ONS VERHAAL

Over Van Pinxteren Marketing

Ieder bedrijf heeft haar eigen verhaal, zo is ook het geval voor ons. VPM werd opgericht in 2021, waar wij vooral focusten op het aanbieden wat webdesign- en development, aangevuld door SEO-diensten. Hier liepen veel bouwbedrijven destijds (en nog steeds) op achter, waardoor wij met een totaalpakket vooraan de rij stonden om hen hierbij te helpen. Na verloop van tijd kwamen hier diensten als landingspagina's ontwerpen, digitale bedrijfsprocessen automatiseren en advertentiebeheer bij.

Na jarenlang dit model toegepast te hebben, was het tijd om onze aanpak te veranderen. In plaats van telkens een apart 'pakket' aan te bieden per klant, werd het onze doelstelling om een totaalpakket aan te bieden om het volledige, commerciële traject van onze partners te verzorgen. Sinds deze aanpassing in onze werkwijze, werken we sindsdien exclusief met partners samen en bieden we ons aan als 'Groeipartner' voor bouwbedrijven.

over van pinxteren marketing
ko van pinxteren

MIJN VERHAAL

Ko van Pinxteren

"Sinds mijn zestiende ben ik actief binnen de digitale marketing. Het maken van websites, optimaliseren van de vindbaarheid en conversies optimaliseren deed ik destijds voor een aantal vrienden, familie en kennissen. Dit is op mijn negentiende uitgegroeid tot een eigen onderneming, vooral met het oog op het verbeteren van de leadgeneratie voor allerlei lokale bedrijven. Dit versmalde uiteindeljk naar exclusief bouw- en klusbedrijven, door de affiniteit die ik voor deze branche heb gecombineerd met de kansen die er zijn.

Zelf ben ik opgegroeid op een boerderij, waarmee ik al gauw in aanraking kwam met het harde werken. Om deze harde werkers te bedienen als groeipartner, is het uiteindelijke doel van VPM."

MIJN VERHAAL

Ko van Pinxteren

"Sinds mijn zestiende ben ik actief binnen de digitale marketing. Het maken van websites, optimaliseren van de vindbaarheid en conversies optimaliseren deed ik destijds voor een aantal vrienden, familie en kennissen. Dit is op mijn negentiende uitgegroeid tot een eigen onderneming, vooral met het oog op het verbeteren van de leadgeneratie voor allerlei lokale bedrijven. Dit versmalde uiteindeljk naar exclusief bouw- en klusbedrijven, door de affiniteit die ik voor deze branche heb gecombineerd met de kansen die er zijn.

Zelf ben ik opgegroeid op een boerderij, waarmee ik al gauw in aanraking kwam met het harde werken. Om deze harde werkers te bedienen als groeipartner, is het uiteindelijke doel van VPM."

ko van pinxteren eigenaar

OP ZOEK NAAR ANTWOORDEN?

Veelgestelde Vragen

Hoe ziet de samenwerking eruit?

De samenwerking als Groeipartners werkt op z'n best als beide partijen elkaar versterken - waar wij dan ook voor gaan. VPM verzorgt het volledige traject op commercieel gebied, denk aan de acquisitie van nieuwe projecten, het opvolgen van aanvragen, automatiseren van het salesproces en het positioneren van jouw bedrijf als leider binnen jouw ideale markt. Hier tegenover verwachten we een uitstekende uitvoering van de projecten, zodat we deze resultaten kunnen gebruiken om het merk verder te vestigen.

Wat houdt het Inbound Acquisitiesysteem in?

Het Inbound Acquisitiesysteem is het 'product' van VPM, dat jouw bouwbedrijf voorziet van alle handvaten om te groeien tot marktleider binnen jouw gewenste regio. Het systeem zelf is zeer uitgebreid, denk aan componenten als meerdere webapplicaties, salesfunnels, automatiseringen en advertentiekanalen. Om het volledige en concrete aanbod te zien, raden we aan om je direct aan te melden - dan spreken we je snel.

Met welke bedrijven werken jullie samen?

Als VPM zijn wij exclusief werkzaam binnen de bouwsector. Wij werken dan ook alleen samen met bedrijven uit deze sector, denk aan aannemingsbedrijven, schildersbedrijven, stukadoorsbedrijven, dakdekkersbedrijven, hoveniersbedrijven en vloerenbedrijven.

Werken jullie op basis van exclusiviteit?

Jazeker. In tegenstelling tot andere bureaus of platformen, werken wij op exclusieve basis samen met onze partners. Dit houdt in dat we enkel met één type bedrijf per regio werken. Hierdoor ben je verzekerd van een exclusieve samenwerking, waarin we niet met een concurrent tegen jou werken en je het maximale resultaat ontvangt. Toekomstige aanmeldingen die we ontvangen met een overlap in markt, wijzen we dan ook af.